31. 01. 2024
Účetnictví - 1.12.11
KEO4 Účetnictví
Byla vydána reedice verze 1.12.11 (31. 1. 2024), která obsahuje tyto novinky:
- DPH / Kontrolní hlášení – novela zákona o DPH zrušila od 1. 1. 2024 ve formuláři kontrolního hlášení jako povinnou položku „Identifikátor datové schránky“. V programu jsme tento údaj odstranili z parametrů DPH, z XML souboru a ze všech sestav kontrolního hlášení.
- Pokladna / záložka „Sklady (F8)“ – nyní je možná si ve formuláři uložit pohled včetně filtrů.
Další novinky
KEO4 Spisová služba
20. 06. 2025
Spisová služba – 1.14.7
Verze je zatím v ověřování.
Při podepisování dokumentů viditelným podpisem jsme doplnili novou kontrolu, která zabrání překrytí jednotlivých podpisů. Pokud by se při podepisování viditelné podpisy překrývaly, program vás na tuto skutečnost upozorní. Je proto nutné vybrat pro viditelný podpis takové místo, které již není obsazené jiným viditelným podpisem.
U vlastního otevřeného dokumentu můžete nově měnit názvy souborů jednotlivých komponent. Stačí v detailu komponenty použít akci „Změna názvu souboru“ a následně do políčka napsat nový název souboru bez přípony.
V nabídce "Doručenek k převzetí" v modulu Referent se opět zobrazují doručenky datových zpráv i v případě, že datová zpráva ještě nebyla doručena, ale jen dodána do datové schránky příjemce.
Upravili jsme názvosloví u ověřování podpisů. Slovo "podpis" bylo nahrazeno slovem „zajišťovací prvek“, tak aby zahrnoval nejen podpisy, ale i pečetě, popř. samostatná časová razítka. Funkcionalita jako taková se nemění.
Do nabídky "Spisy" a do detailu spisu přibyla nová akce „Ztvárnění spisu včetně komponent“. Uživatel po kliknutí na akci u vybraného spisu či spisů nejprve zadá, kam se má výsledné ztvárnění spisu/ů uložit. Následně se vytvoří ZIP soubor/y, který/é obsahuje/í kromě metadat spisu/ů a vložených dokumentů i jejich komponenty. Pro každý spis se vytvoří jeden ZIP soubor.
Uživatel s právem správce SSL může v modulu Referent v rámci nabídky „Správce SSL“ vytvářet volné křížové odkazy k dokumentů a spisům.
Ve společných parametrech SSL přibyl nový parametr „Povinné zadávání počtu listů u analogových dokumentů“. Tento parametr je nyní ve výchozím nastavení zaškrtnutý. Správce SSL jej může odškrtnout v případě, že nechcete ve spisové službě nadále počet listů povinně evidovat. V rámci novely vyhlášky byla tato povinnost zrušena a v podacím deníku již není nutné počet listů zadávat. Jakmile parametr odškrtnete, je třeba počítat s tím, že počty listů např. u spisu nebo v ukládacích jednotkách, již nemusí odpovídat skutečnosti.
V rámci vytváření nových skartačních režimů přibyly ve výběru tři nové spouštěcí události. Tyto spouštěcí události však nelze využít v souvislosti se současným spisovým plánem, ale bude je možné použít až s přechodem spisové služby na novou legislativu, kterou zatím připravujeme.
V případě, že chcete zaznamenat ztrátu analogového dokumentu, je nově nutné vybrat i dokument, který o ztrátě dokumentu pojednává.
Přečíst
KEO4 Evidence smluv
20. 06. 2025
Evidence smluv – 1.14.7
Verze je zatím v ověřování.
Smlouvy / detail / Dokumenty - do detailu dokumentu smlouvy jsme přidali ikonu pro jednodušší export dokumentu na disk.
Smlouvy – do nástrojové lišty jsme přidali možnost rychlejšího vyhledávání pomocí pole „Předmět smlouvy“.
Přečíst
KEO4 Účetnictví
20. 06. 2025
Účetnictví – 1.14.7
Verze je zatím v ověřování.
Administrace / Databázové schéma / Certifikáty – rozdělili jsme parametry pro podepisování na "Podepisování pro Spisovou službu" a "Podepisování pro Podpisovou knihu a Účetnictví". Nyní si můžete nastavit parametry podepisování pro každý modul samostatně.
Objednávky, přísliby / Žádosti o schválení – při podepisování dokumentu objednávky / příslibu viditelným podpisem jsme doplnili novou kontrolu, která zabrání překrytí jednotlivých podpisů. Pokud by se při schvalování žádosti viditelné podpisy překrývaly, program vás na tuto skutečnost upozorní. Je proto nutné vybrat pro každý viditelný podpis takové místo, které již není obsazené jiným viditelným podpisem.
Příkazy k úhradě / Nový – při vytváření nových příkazů k úhradě jsme přidali kontrolu při výběru dokladů k úhradě. Pokud vyberete doklad, ke kterému je vystavena žádost o schválení, ale tato žádost ještě nebyla kladně vyřízena, program vás na tuto skutečnost upozorní.
Export do spisové služby - pokud bude v parametrech v napojení na spisovou službu u odesílaných dokumentů nastaven vzor vypravení „E-mail“, tak se při exportu dokumentu automaticky přenese i tělo e-mailu, které máte nastavené v parametrech v nabídce Parametry / Zasílání e-mailů.
Do seznamu objednávek a příslibů jsme přidali nový volitelný sloupec „Alokace rozpočtu (plánu)“. Tento sloupec si můžete přidat do pohledu a uložit jako vlastní variantu. Tento sloupec zobrazuje zbývající alokované prostředky na každé objednávce.
Do seznamu objednávek jsme přidali nový volitelný sloupec „Organizační zařazení“. Tento sloupec si můžete přidat do pohledu a uložit jako vlastní variantu. Uvidíte v něm, zda je u dané objednávky nebo příslibu vyplněno organizační zařazení.
Do seznamu závazkových dokladů, pokladních dokladů a bankovních výpisů jsme přidali nový volitelný sloupec „Objednávky/přísliby“. Tento sloupec si můžete přidat do pohledu a uložit jako vlastní variantu. Zobrazí vám, zda je u daného dokladu připojena objednávka nebo příslib.
Přečíst
KEO4 Podpisová kniha
20. 06. 2025
Podpisová kniha – 1.14.7
Verze je zatím v ověřování.
Při podepisování dokumentů viditelným podpisem jsme doplnili novou kontrolu, která zabrání překrytí jednotlivých podpisů. Pokud by se při podepisování viditelné podpisy překrývaly, program vás na tuto skutečnost upozorní. Je proto nutné vybrat pro viditelný podpis takové místo, které již není obsazené jiným viditelným podpisem.
Administrace / Databázové schéma / Certifikáty – rozdělili jsme parametry pro podepisování na "Podepisování pro Spisovou službu" a "Podepisování pro Podpisovou knihu a Účetnictví". Nyní si můžete nastavit parametry podepisování pro každý modul samostatně.
Přečíst
Služby na webu
20. 06. 2025
Služby na webu – 1.14.7
Verze je zatím v ověřování.
V KEO4, v modulu Administrace / Schéma / Služby na webu / Parametry, na záložce "E-mail, účel platby", jsme přidali možnost nastavit si vlastní předmět a text e-mailu pro stvrzenky, které jsou odesílány občanům při úhradě poplatků. Stejnou možnost nyní máte i pro e-maily s osvědčením o digitálním úkonu, které se odesílají občanům po vyplnění formulářů a následném odeslání do KEO4 Spisové služby.
Přečíst