Moduly KEO4 pro ekonomické i správní agendy

Ekonomické agendy
Účetnictví pro obce, školy a další organizace
Komplexní řešení pro zpracování účetnictví.
Více informací
Příjmové agendy
Evidence a zpracování příjmů, včetně vymáhání.
Více informací
Mzdy
Řešení mzdové problematiky pro organizace odměňující platem.
Více informací
Majetek
Evidence majetku a zpracování účetních a daňových odpisů.
Více informací
Sklady
Program pro vedení skladové evidence.
Více informací
Podpisová kniha
Schvalování objednávek, dokladů a dalších dokumentů
Více informací
Evidenční a správní agendy
Spisová služba pro obce a školy
Elektronická správa dokumentů v celém jejich životním cyklu.
Více informací
Matrika
Vedení matriční agendy v souladu s platnou legislativou.
Více informací
Vidimace a legalizace
Vedení ověřovacích knih a tisk ověřovacích doložek a štítků.
Více informací
Evidence obyvatel a volby
Vedení seznamu obyvatel a zpracování voleb.
Více informací
Evidence smluv
Evidence a správa smluv organizace.
Více informací
Evidence hřbitovů
Komplexní řešení agendy správce hřbitova.
Více informací
Webové portály
Hřbitovy na webu
Portálové řešení umožňuje publikovat mapu hřbitova z modulu KEO4 Grafika hřbitovů.
Více informací
Elektronická úřední deska pro obce
Portálové řešení pro zveřejňování dokumentů způsobem umožňujícím dálkový přístup.
Více informací
Služby na webu jako portál občana
Platební brána a elektronické formuláře pro poskytování digitálních služeb občanům.
Více informací
Rozpočet na webu
Umožněte občanům seznámit se s aktuálním stavem hospodaření obce.
Více informací
Naši dlouholetí klienti

obec Milínov

obec Kolešovice

obec Dolní Žandov
Zákaznická podpora
Máte dotaz k našim produktům nebo na zákaznickou podporu?
+420 487 882 111
Po - Pá 08:00 - 15:30
podpora@alis.cz
Novinky ve verzích
KEO4 Evidence hřbitovů
30. 05. 2025
Evidence hřbitovů – 1.14.6
Nově je možné z modulu Evidence hřbitovů tisknout faktury, a to buď z detailu jednotlivého předpisu, nebo hromadně přes tlačítko Tisk / Faktury.
Osoby – přidali jsme nástroje na kontrolu duplicit a případné jejich sloučení. V nabídce Osoby nyní najdete v nástrojové liště tlačítko Akce a tam dvě nové nabídky: Kontrola duplicit osob a Sloučit osoby.
Pohřbení – umožnili jsme přidat do pohledu číselníkové sloupce Způsob pohřbení, Hloubka, Poloha, Druh rakve a Druh urny.
Hroby – do základního pohledu si nyní můžete přidat volitelný sloupec Číslo aktuální smlouvy.
Karta hrobu – upravili jsme pořízení poznámky převzetím z číselníku tak, aby se nepřepsala dříve zapsaná poznámka.
Rozšířili jsme možnosti importu dat z externích aplikací – nyní je možné importovat i údaje o smlouvách.
Upravili jsme akci „Přesun nájemce do pohřbených“ tak, aby se záznam nájemce ukončil s datem jeho úmrtí. Pokud není zadáno datum úmrtí, použije se datum pohřbení/uložení urny.
Přečíst
KEO4 Příjmové agendy
30. 05. 2025
Příjmové agendy – 1.14.6
U smluvních povinností jsme rozšířili nabídku vstupních polí, která můžete použít při vytváření vlastní smlouvy. Tato vstupní pole se automaticky naplňují z údajů z detailu povinnosti. Smlouvu vytvoříte v detailu smluvní povinnosti nebo smluvní povinnosti s vyúčtováním v záložce „Dokumenty / Nový“ přes tlačítko „Šablony“. Šablonu smlouvy si můžete přizpůsobit dle vlastních požadavků, popis najdete v dokumentaci v kapitole Šablony.
U šablon vyúčtování, na kterých tisknete také historii spotřeby za dvě předcházející vyúčtovací období, jsme ošetřili správné součtování celkové spotřeby za komoditu v případě, kdy vyúčtování u dané komodity obsahovalo více položek z důvodu např. změny ceny či vodoměru.
Přečíst
Služby na webu
30. 05. 2025
Služby na webu – 1.14.6
Nově si můžete u formulářů na webu v případě zobrazení „Dlaždic“ upravit ikonu formuláře. Ikony lze vybírat ze seznamu ikon Google. Toto nastavení naleznete v administraci v sekci Databázové schéma → Služby na webu → Formuláře, v detailu konkrétního formuláře.
Přečíst
KEO4 Účetnictví
30. 05. 2025
Účetnictví – 1.14.6
Do programu jsme přidali funkci „Alokace rozpočtu (plánu)“ pro příspěvkové organizace.
Pro ÚSC lze využít alokaci rozpočtu (plánu) po zaškrtnutí parametru v nabídce Parametry / Základní / parametr „Zobrazit alokaci rozpočtu (plánu) v menu, v objednávkách a příslibech“.
Do objednávek, příslibů a číselníku Ceník pro objednávky jsme přidali novou záložku „Alokace rozpočtu (plánu)“, do které lze zadávat pouze účty 5xx a 6xx, stejně jako do Rozpočtu (plánu).
Při vytváření dokladu nebo objednávky prostřednictvím volby Akce / Nový doklad z objednávky nebo Nová objednávka z příslibu se nově automaticky otevírá formulář pro úpravu alokace rozpočtu (plánu). Alokace rozpočtu (plánu) je v tomto kroku automaticky ponížena o zadanou částku, přičemž uživatel má možnost tuto alokaci dle potřeby dále ručně upravit.
V nabídce „Rozpočet (plán)“ přibyla nová podnabídka „Alokace rozpočtu (plánu)“. Do této nabídky se automaticky načítají alokace rozpočtu (plánu) z objednávek a příslibů. Pokud je v dokladech v přípravě platby použit nákladový nebo výnosový účet, načte se i tato příprava do nabídky Alokace rozpočtu (plánu).
Výkazy / Monitoring hospodaření obcí – upravili jsme náplň výkazu. V detailu výkazu žlutě označené údaje se automaticky nenaplní, ale vyplňují se ručně. Tyto ručně pořízené údaje se uloží a při novém otevření detailu výkazu se nepřepočítávají.
Upravili jsme vzhled objednávek a příslibů tak, aby byly co nejvíce podobné dokladům a orientace v nich byla snazší.
V číselníku Pokladny na záložce "Tisk" jsme přidali možnost nastavit přímý tisk na výchozí tiskárnu i pro sestavy ve formátu PDF.
Závěrečný účet - do obsahu jsme přidali poslední očíslovanou stránku s podpisy jako Ostatní údaje.
Přečíst