Moduly KEO4 pro ekonomické i správní agendy
Ekonomické agendy
Účetnictví pro obce, školy a další organizace
Komplexní řešení pro zpracování účetnictví.
Více informací
Příjmové agendy
Evidence a zpracování příjmů, včetně vymáhání.
Více informací
Mzdy
Řešení mzdové problematiky pro organizace odměňující platem.
Více informací
Majetek
Evidence majetku a zpracování účetních a daňových odpisů.
Více informací
Sklady
Program pro vedení skladové evidence.
Více informací
Podpisová kniha
Schvalování objednávek, dokladů a dalších dokumentů
Více informací
Evidenční a správní agendy
Spisová služba pro obce a školy
Elektronická správa dokumentů v celém jejich životním cyklu.
Více informací
Matrika
Vedení matriční agendy v souladu s platnou legislativou.
Více informací
Vidimace a legalizace
Vedení ověřovacích knih a tisk ověřovacích doložek a štítků.
Více informací
Evidence obyvatel a volby
Vedení seznamu obyvatel a zpracování voleb.
Více informací
Evidence smluv
Evidence a správa smluv organizace.
Více informací
Evidence hřbitovů
Komplexní řešení agendy správce hřbitova.
Více informací
Webové portály
Hřbitovy na webu
Portálové řešení umožňuje publikovat mapu hřbitova z modulu KEO4 Grafika hřbitovů.
Více informací
Elektronická úřední deska pro obce
Portálové řešení pro zveřejňování dokumentů způsobem umožňujícím dálkový přístup.
Více informací
Služby na webu jako portál občana
Platební brána a elektronické formuláře pro poskytování digitálních služeb občanům.
Více informací
Rozpočet na webu
Umožněte občanům seznámit se s aktuálním stavem hospodaření obce.
Více informací
Naši dlouholetí klienti
obec Milínov
obec Kolešovice
obec Dolní Žandov
Zákaznická podpora
Máte dotaz k našim produktům nebo na zákaznickou podporu?
+420 487 882 111
Po - Pá 08:00 - 15:30
podpora@alis.cz
Novinky ve verzích
Služby na webu
24. 10. 2025
Služby na webu 2.5.1
Do webové aplikace Služby na webu jsme přidali nové menu "MOJE PODÁNÍ", které občanovi umožňuje zobrazit všechna podání odeslaná ze Služeb na webu do KEO4 Podatelny. Občan tak může snadno zkontrolovat aktuální stav svého podání a zjistit, zda již bylo úřadem vyřízeno.
Nová nabídka "MOJE PODÁNÍ" rovněž umožňuje stáhnout jak odeslané podání, tak i osvědčení o digitálním úkonu.
Přečíst
Služby na webu
21. 10. 2025
Služby na webu – 1.14.11
Nyní máte možnost u předpisů z modulu KEO4 Evidence hřbitovů nastavit, zda se má předpis zobrazovat ve Službách na webu.
Do detailu předpisu jsme přidali nový příznak „Nabízet v aplikaci Služby na webu – platební brána“. Díky tomu nyní můžete jednoduše rozhodnout, zda má být daný předpis občanům zobrazen na webu.
Dříve bylo toto nastavení dostupné pouze v číselníku Hřbitovy.
Nově jej najdete i přímo v detailu každého předpisu.
Při vytváření nového předpisu se příznak automaticky přebírá z číselníku Hřbitovy.
Příznak v předpisu má přednost před nastavením v číselníku Hřbitovy – můžete tedy ručně upravit, co se má či nemá zveřejnit.
U stávajících předpisů jsme při aktualizaci zajistili, aby se nastavení převzalo z číselníku.
Pokud potřebujete změnit příznak u více předpisů najednou, využijte funkci pro hromadnou změnu v seznamu předpisů - nástrojová lišta / Hromadná změna.
Přečíst
KEO4 Účetnictví
21. 10. 2025
Účetnictví – 1.14.11
Přidali jsme možnost připojit k dokladu typu došlá a vydaná faktura smlouvu z modulu KEO4 Evidence smluv.
Tuto funkci zapnete v modulu KEO4 Evidence smluv / Parametry / Základní – "Napojení na KEO4 Účetnictví".
V detailu dokladu typu došlá a vydaná faktura se zobrazí záložka „Smlouvy“. Pomocí tlačítka „Nový“ připojíte smlouvu, která patří k danému dokladu. Tím máte všechny důležité informace o smlouvách přehledně dostupné přímo u faktur.
V modulu Evidence smluv jsme na detail smlouvy přidali záložku „Účetnictví – doklady“.
Daňové přiznání / Nový – Na první stranu průvodce jsme doplnili nové textové pole „Důvody pro podání dodatečného daňového přiznání“. Pokud vytváříte dodatečné daňové přiznání a vyplníte důvody pro jeho podání, bude tento text automaticky zahrnut do souboru XML daňového přiznání.
Po odeslání Závěrečného účtu do KEO4 Spisové služby se nyní pole „Věc“ v dokumentu doplňuje podle pole „Název“ závěrečného účtu. Pokud ze Závěrečného účtu vytváříte jiný soubor (například souhrnné sestavy pro kontroly či inventury), nastaví se ve Spisové službě KEO4 „Věc“ podle názvu závěrečného účtu, např. „Inventury“.
Úpravy v KEO4 Účetnictví pro rok 2026 vyplývající z novely vyhlášky č. 412/2021 Sb. o rozpočtové skladbě a č. 5/2014 Sb. o způsobu, termínech a rozsahu údajů předkládaných pro hodnocení plnění státního rozpočtu, rozpočtů státních fondů, rozpočtů územních samosprávných celků a rozpočtů dobrovolných svazků obcí, ve znění pozdějších předpisů.
Záznamové jednotky - od 1. 1. 2026 jsou zrušené, proto nelze již do zaúčtování roku 2026 a do podrobného rozpočtu 2026 tento údaj pořídit.
Mimořádná událost – od roku 2026 nelze pořizovat do rozpočtu (kontrola CSÚIS od roku 2026).
Podrobný rozpočet / příprava na Nový rok (2026) – nepřevedou se záznamy se ZJ a MU, vytvoří se sestava a rozpočet pro rok 2026 se musí upravit.
Identifikátor partnera – přidali jsme nový údaj pro naplnění výkazu FIN2-12M od roku 2026. Identifikátor partnera vyplníte v zaúčtování u položek souvisejících s transfery a půjčenými peněžními prostředky.
Do tohoto údaje pořizujte IČO a identifikátor 111, identifikátor země a mezinárodní organizace dle číselníku Partneři PAP zveřejněný na internetových stránkách MF ČR.
V distribučním číselníku Položky jsme přidali nový sloupec Identifikátor partnera, ve kterém jsou označené položky, u kterých je tento nový údaj při zaúčtování vyžadován.
Nový údaj je doplněný do struktury účetní věty 7 a 8, kde se naplňuje také paragraf a položka. U dokladů, bankovních výpisů a pokladních dokladů jsme jej doplnili do základního pohledu pro pořízení zaúčtování a přípravy platby.
Pokud doklad obsahuje partnera s IČO a u zadané položky se IČO naplňuje, tak se automaticky naplní do identifikátoru partnera. Při ručním pořízení nabízíme nápovědu dle Subjektů nebo dle číselníku Partner PAP.
Přečíst
KEO4 Evidence smluv
21. 10. 2025
Evidence smluv – 1.14.11
Přidali jsme možnost připojit si ke smlouvě doklad z účetnictví.
Tuto funkci je třeba zapnout: Parametry / Základní – zaškrtněte „Napojení na KEO4 Účetnictví“.
V detailu smlouvy se zobrazí záložka „Účetnictví – doklady“. Pomocí tlačítka „Nový“ můžete ke smlouvě připojit odpovídající došlé či vydané faktury a mít tak přehled o smluvním plnění.
V modulu Účetnictví jsme do formuláře detailu dokladu přidali záložku „Smlouvy“.
Přečíst