ALIS

Software pro veřejnou správu

Vzdálená pomoc

Elektronická úřední deska

Připravili jsme pro vás modul Elektronická úřední deska, který umožňuje vyvěšovat  dokumenty přímo ze Spisové služby KEO4. Obsluhujte svoji úřední desku přímo z prostředí, kde evidujete a spravujete dokumenty. 

Úřední deska

Elektronická úřední deska

Podívejte se, jak vypadá úřední deska propojená se Spisovou službou KEO4: Úřední deska Města Kamenický Šenov

Jak to funguje

Zveřejňování dokumentů probíhá v modulu Elektronická úřední deska KEO4. V malých organizacích obsluhuje úřední desku obvykle jedna osoba, která také rozhoduje o vyvěšení a sejmutí. Ve větších organizacích vystaví referent žádost o vyvěšení dokumentu v modulu Referent a kompetentní osoba potom provede vlastní vyvěšení. 
Každá organizace si může upravit číselník Kategorií dokumentů a vložit na stránky vlastní znak. Dokumenty se zobrazují v moderní internetové aplikaci s možností fulltextového vyhledávání. Odkaz na stránky s úřední deskou si organizace umístí na svůj web.


Cena

Pro cenovou nabídku, případně další informace, kontaktujte našeho obchodního zástupce, nebo napište na podpora@alis.cz.

Pro koho je produkt vhodný

  • Organizace, které používají Spisovou službu KEO4 a mají povinnost zveřejňovat některé dokumenty na úřední desce.