Připravili jsme pro vás modul Elektronická úřední deska, který umožňuje vyvěšovat dokumenty přímo ze Spisové služby KEO4. Obsluhujte svoji úřední desku přímo z prostředí, kde evidujete a spravujete dokumenty.
Elektronická úřední deska
Podívejte se, jak vypadá úřední deska propojená se Spisovou službou KEO4: Úřední deska Města Kamenický Šenov
Jak to funguje
Zveřejňování dokumentů probíhá v modulu Elektronická úřední deska KEO4. V malých organizacích obsluhuje úřední desku obvykle jedna osoba, která také rozhoduje o vyvěšení a sejmutí. Ve větších organizacích vystaví referent žádost o vyvěšení dokumentu v modulu Referent a kompetentní osoba potom provede vlastní vyvěšení.
Každá organizace si může upravit číselník Kategorií dokumentů a vložit na stránky vlastní znak. Dokumenty se zobrazují v moderní internetové aplikaci s možností fulltextového vyhledávání. Odkaz na stránky s úřední deskou si organizace umístí na svůj web.
Cena
Pro cenovou nabídku, případně další informace, kontaktujte našeho obchodního zástupce, nebo napište na podpora@alis.cz.